Forum

Välkommen Gäst 

Visa/Göm Menyn

Välkommen Gäst. För att skriva i forumet krävs registrering.

Sidor: [1]
Författare Ämne:EZ4U2NV gör så att mappar ser tomma ut?
Garnez
Mini
Skicka meddelande
Inlägg EZ4U2NV gör så att mappar ser tomma ut?
på February 19, 2012, 11:54

God middag!

Jag har under helgen suttit och tinkrat med temat EZ4U2NV som lottades ut här på iPP för nån vecka sedan.

Dock så har jag inte kommit tillrätta med ett riktigt irriterande problem, att mina mappar ser tomma ut imellanåt. problemet kan växla mellan mappar när jag byter sida och går tillbaka igen. Så problemet är inte permanent för en/alla mappar, utan det är ruggigt slumpmässigt.
En bild säger mer än tusen ord, så jag bifogar en screenshot.

Någon annan som upplevt/upplever detta, eller som kanske har en fix för sådana här problem?

Tack på förhand
Image

Garnez
Mini
Skicka meddelande
Inlägg Sv: EZ4U2NV gör så att mappar ser tomma ut?
på February 21, 2012, 21:39

Ingen annan som vann detta tema i tävlingen som uppmärksammat det här problemet??

LiQuiD
Moderator
Skicka meddelande
på February 25, 2012, 02:50

Mapparna har gjorts genomskinliga för att de ska passa in i Folders hyllorna längst ner i mitten

Garnez
Mini
Skicka meddelande
på February 26, 2012, 01:02

Jag hänger inte alls med på vad du menar?

Menar du att tema tillverkaren med flit har gjort så att mapparna samt mapparnas innehåll är osynliga? Titta på bilden, det är ju helt slumpmässigt ifall apparna i mapparna syns eller ej, och det varierar hej vilt mellan vilka mappar som blir "tomma" och som ser korrekta ut.

Jag kan förstå att mapparna inte skall vara synliga, eftersom det annars blir fult. Men jag förstår verkligen inte varför apparna i mapparna skall vara slumpmässigt osynliga på springboard.

Garnez
Mini
Skicka meddelande
på February 27, 2012, 23:44

Känner mig så urbota dum just nu... En fördel är ju att testa ifall temat verkligen är boven i dramat genom att inaktivera temat för att se ifall felet försvann. Jag har nu gjort detta och kommit fram till att tweaket "Motion" är boven i dramat, inte EZ4U2NV temat. Mail till utvecklaren av Motion är skickat om problemet, får se vad han/hon/dem säger.

Tack för att du tog dig tiden LiQuiD. :)

Sidor: [1]
Mingel Forum by cartpauj
Version: 1.0.33 ; Sidan laddades på: 0.052 sekunder.